Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site

Daisypath Anniversary tickers
The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


My first home made???


Tuesday 31 January 2012 19:26 5 Atashinci(s)


hai semua..hahaha macam je ada yg baca kekeke...malas jugak

nak update2 blog nie..bukan ada pape pun aku nak ckp..selalu gak buka blog tpi just edit2 blog je...byk gak aku menjelajah blog2 owg lain memg KAWAII le hehehe...

Actually i have something to share with uolls guy hehehe...
scroll ke bawah k
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tada......


sapa suka mkn kek coklat???? sapa? sapa?
rugi la sapa x suka..ala bukan selalu pun dpt mkn kek sesedap nie....
nie buatan aku sendiri taw,,resepi turun temurun taw dripada mak aku yg tersyg hehehe..
mula2 buat x menjadi, mak aku smpi marah2 kat aku tpi dengan kecekalan dan kekentalan diri dan usaha ku , aku berjaya buat gak..sedap owwww..rugi x merasa nyum nyum nyum kekekeke..

aku nak wat promosi nak jual tpi penat oww nak wat..aku sowg2 wat kek nie pun gila penat bab nak kena wat toping dia lagi..gpun aku nie ada msa2 je rajin nak wat benda2 memasak2 nie hehehe...
aku ada bgi gak rasa kat kengkawan aku n aku terima gud2 pujian,,sedap kata dorg n boleh buat kedai kek dah nie,,,memg kembang kempis la kena puji2an semacam 2 kakakaka...sampaikan makcik kesygn aku pun suh watkan tuk dia hohoho..ramai peminat aku owww,,kek aku la,,bukan aku pun....

ok la 2 je tuk entry kali nie..nak baca blog zack zukhairi plak walaupun ciput je entry dia tapi memg gempak habis blog dia...law x pcya g la tgok k hehehe..k chow