Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site

Daisypath Anniversary tickers
The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Cuti cuti cuti!!!!!!!!!!


Saturday 18 June 2011 14:23 0 Atashinci(s)

Arrrrggghhhhhhh...bosaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnn tol....duduk rumah pun kebosanan...rindu plak ma kwn2 ums bha...maw jumpa ma dorg sgt2,,,aduina tahap gaban sudah nie dudk2 d umah,,,bukan ada wat apa2 pun..menghabiskn beras adalah hahaha... knpa la adik ku pmpuan 2 x skola dkt2 umah jak, ada gak kwn maw tgok movie sma2 ka..g jln2 pi bfort ka, ada gak kwn huh...bf pun jrg2 maw lyn..maw kita jugak yg sms dlu, 2 pun ptg nda pun mlm bru mbls msj..alasan bz ad keja huh..alasan!! bosan tol eh..gerammm tol :( maw cri keja pun mcm jak ada keja yg bgus..aku rsa baik dudk umah lgi tjamin keselamatan ku..skg nie mcm2 cerita aku dgr tntg mslh2 yg melanda kat luar 2..ada yg kena copet la, kena bnuh la, kena itu la inilah huh mcm2 ada..tkut sudah maw kluar umah nie..so ada baiknya aku dudk rumah, kemas rumah ka, masak ka, tolg parents ka n sbginya...kekekeke... apalah kbr kwn2 ku skg nie ea..sihat ka dorg ea..rindu la maw lepak2 ma dorg...huhu..sem bru pun lma g maw mula...sem depan aku sudah tahun 2..sgguh cpt msa berlalu ya... Ada 2 tahun g aku maw menmtkan pgajian ku nie. Tpi memg x kesedaran gak 2...pejam celik pejam celik dah abis. My bf pun jaw nun di cna study... kan best dpt study sma2 d ums..boleh jua ajak jmpa..buli2 dia ka hehehe..minta blnja ka hohoho..jhtnya aku...cian ko my bf law tol2 ko study d ums sma aku..pokai la ko kekekeke.... Rindu plak ma family Semega bha..rindu maw b'program ma dorg lgi,,law la msa bleh d putar kembli, aku maw sekali g melalui saat2 kegembiraan ku bersama mereka...sungguh indah saat itu..Suka duka kmi kongsi bersama...kepenatan keletihan kegembiraan kesiokkan kesedihan kerajinan n byk ke2 g kmi sma2 harungi bgi mejyakan program 2...tpi smua 2 hnya sekejap jak..tpi antra kmi smua family semega x luput dri ingt hehehe...i love family semega deep in my heart hehehe... ARRRggghhhhh rindunya ma family semega n kwn2 sej HA24 n smua my geng x terkecuali ma my bf yg comel hahahaha...chewah kunuk kekeke... apa g aku maw cte ea...emm nti la aku smbung ea...pnt dah aku menaip...x taw dah maw cte pa g...mngntuk plak mta ku nie huhu...k chow lu daaaa =)