Beautiful Me

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s). You have entered to blablabla. I just shared what I like and feel. Put your own words. I hope you like my new skins. Thank you :)

Travel This Site

Daisypath Anniversary tickers
The Cbox Song



♦ URL blog wajib ade not email
♦ Harsh words & Anon not allowed

Credits


This skin is made by : Mrs AF
Some helped from :
Unnie Atiqah
Some coding from :
Fatin Hazwani
Using basecode :
Aishah Baharudin

All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Bebas tapi x bermakna....


Wednesday 11 May 2011 08:13 0 Atashinci(s)

Hahahaha...aku dah abis xm..bru jak kmrin abis paper ku...abis paper trus blik umah hahaha...xm jak abis but still ad komitmen g maw wat...mcm mls dah aku nk blik ums nie but tanggungjawab kna lksnakan jugak..kang x psl2 kna sembelih aku law x pi meeting 2 hahaha...
What!!! meeting...wth ko g meeting hah!!!...mcm pgawai sya'....

WEi..bukan meeting 2 la...program yg aku ikut nie hve a last meeting, so law aku x pi, kang ketua aku 2 marah2..dah la dia 2 suka marah2..n then law dia x nmpk btg hidung aku masa meeting 2 nanti, abis la kna ceramah. Dah la ri 2 aku x pi kakaka...

Eleh ketua aku 2 bikin panas gak...ktorg pnh gduh..smpi aku x tgur2 dia...myakitkan hati tol...mcm smua keja dia nk suruh aku wat..ingat aku kuli ke pe tuk dia huhu...what the....hehehe....

Actually aku pun bru gak dlm jwtn aku 2...tp x pe,,,wlu pape pun yg terjadi tabahkan ati mu pyd...timba pglman byk2..biasa la 2..mula dri bawah lu..nanti ilmu di dada smkin bertambah try jwtn lain g k huhu...try tuk menasihati diri sendiri wlupun x membina sgt hahahaha....

Walaupun exam dah abis memg rasa sgt2 tidak bermakna..nak santai2 kat umah lma2 pun x sempat sgt...program 2 minggu dpn dah start dah n then msti smua owg busy ke sana ke mari..tpi aku tgok aku nie santai abis mcm x da pape je nak wat...urrmmm..tue yg aku x ska nak pegang jwtn aku skg nie bab x byk sgt pergerakan tuk gerakkan tangan n kaki aku nie...
Aku law leh nk gak dpt jwtn yg super2 skit hehe...at least ada gak skit komitmen yg aku wat n bergerak jugak segala anggota badan aku nie hahaha...tpi tu la..kwn2 dlm program tu gak pandai2 bgi aku jwtan tue..mentang2 la aku nie mcm alim2 ckit hehehe..alim ke kakaka...
xpe r...at least ad gak kan drpd x de...

nak taw..nie program pertama yg aku ikut..haha...tak taw r mcm na nti ea tym kejadian msa program tue..harap2 smuanya berjalan dgn lncar...harap x da kjdian yg x ptut2 berlaku..
smoga kami smua mampu menjalankan tugas dengan pnuh amanah, adil dan pnuh dedikasi...chewah kunu la 2 hahaha.....
oraaitt..maw chow lu..maw tgok wyg lu jap kekeke..biasa r dah abis xm..2 jak mampu tuk d buatkan hehehe(ketawa sopan~~~~) (^_^)
k daa........